Čistým je všetko čisté

Postrehy týchto niekoľko dní…

Zdá sa, akoby už bolo nemožné vidieť a počuť dobré veci v každodennom uponáhľanom živote. Láska, milosť, dobrota, srdečnosť – hodnoty, ktoré sú denno-denne nahrádzané hnevom, pomstou, zlým a klamstvami. Všetko je tým namorené, všade to vidieť, cítiť, vkráda sa to k nám a vábi každého, aby bol súčasťou tohoto nového trendu.

Svet je hore nohami a násilie, zlosť, zrady sú našou potravou, ktorá nás všetkých mení na obraz sveta a nie Boha. Vošli sme do doby, keď je na smiech človek, ktorý hovorí o láske k blížnemu, k Bohu, ľudia stratili vieru v dobro, nádej k lepšiemu.

Udalosti týchto dni vo svete nás však posunuli ešte ďalej do chaosu, kde je vládcom Satan. Prichádza čas a už je tu, keď zlo sa rozmáha a šíri ako rakovina. Prichádza ako vlna cunami a chce nás všetkých pohltiť.

V tomto všetkom je však silnejšia vlna ako zlosť, nenávisť, vlna, ktorá je tichá a jemná, čistá bez náhlenia a chaosu. Vlna, ktorá nahrádza, čo strácame, čistí, láska a oddeľuje od sveta. Má moc nad každou mocou zla, je pravdivá a plná dobroty, radosti, hojného pokoja. Láska, ktorá páli všetko až desivo, vyháňa strach, ktorý prichádza na svet. Láska, ktorá je zhora, nebeská Božia, Ježišova. Túži po nás, dychtí, hladí, volá objíma, dotýka…

Keď som hovoril priateľom, čo sa mi prihodilo posledné dva mesiace s autami, Zuzkinu haváriu, ich reakcia bola, či nemáme nejaké prekliatie, keď sa deju také veci. Vždy, keď počujem takýto postoj, tak si spomeniem na výrok jedného farmára z Ameriky ,že to iba Boh vie, prečo sa tieto veci stali tak ako stali. Áno, dnes, keď sa míňajú dni, vidím, že je dobré mať vedomie toho, že Boh vie o všetkom, čo sa deje. Pred rokom ma prosila jedna žena o pomoc pred Vianocami, že sú na tom ťažko, pomohol som ako bolo v mojich možnostiach. Keď Zuzka havarovala a auto sa ocitlo na poli, jej muž bol ten, ktorý mi pomohol odtiahnuť auto domov. Zobral moje auto, ktoré som nedávno kúpil a pozrel, čo mu je a povedal mi, že ho opraví bez toho, aby som mu niečo zaplatil, Zaplatil som iba za súčiastky.

Krátko po Zuzkinej havárii prišla k nám Evka a Robino, aby sa s nami modlili a potešili Zuzku, že Boh je s nami a aby sme sa nebáli, všetko Boh dá do poriadku. Počuť slová povzbudenia a to, že je Boh dobrý z úst ľudí, ktorí pred 3 rokmi žili v hneve na každého, v chaose, to je to, čo iba Boh môže svojou láskou urobiť, tak ako hovorí slovo Božie: poďte a viďte, že je to tak. Čistota a čisté myšlienky dôvery v Boha, že On usporiada veci tak, ako majú byť. Pomáhajú nám tí, ktorým sme aj my pomohli k Bohu, dnes oni prinášajú lásku k nám do nášho domu, aby sme zmýšľali dobre a nesúdili predčasne veci, ktorým nevieme dnes porozumieť. To, čo sa stalo, mohlo stáť Zuzku život a dnes by som nemohol písať o týchto veciach. Možno ten cyklista, pre ktorého sa tieto veci stali, tak ako sa stali, potreboval počuť to, čo mu Zuzka povedala, že Boh je a že je dobrý, len aby v Neho veril. Túžim, moji drahí, aby sme všetci sa ponorili do Jeho čistej vlny a mali všetko za čisté…
Oto Šipoš, Jelka

Posted on 18. novembra 2016, in Každodenné novinky. Bookmark the permalink. Pridaj komentár.

Pridaj komentár